lørdag den 29. oktober 2011

Efterår og genbrugsguld

Det er ved at være sidst på efteråret, vinteren venter lige om hjørnet.Mon der er hård frost og sne i vente????De sidste par vintre har, her hos os været kolde med sne, jeg må nu også indrømme at jeg godt kan lide sne, der nu noget eventyrligt over et snelandskab og mange timers leg;)hvis bare ikke vejene blev så glatte:(
Vinteren byder jo også på tændte stearinlys indenfor, hygge(julehygge ikke at forglemme)og tid(forhåbentlig ;) til syslerier! Jo, jeg er glad for vinteren(det er jeg nu for alle årstider, nyder alle de forandringer/skift der er i løbet af året :-)

Jeg er blevet færdig med Rebeccas hue, farven er nu ikke som på billedet, den er en pæn lilla og hun er rigtig glad for den.(skal se om jeg på et tidspunkt kan "fange" hende med den på;)
Opskriften er fra Kvickly og garnet fandt jeg en dag i tigeren.(filtblomsterne var nogle jeg havde og som jeg synes passede til)Nu mangler jeg bare en til Annasofie! 

                               


Jeg var lige forbi den lokale genbrugsbiks igår og der fandt jeg 2 velour hyggesæt og 1par vero moda bukser til ialt 70 kr. ja, jeg synes det var billigt og dejligt med  "nyt" tøj til mig:))



Fortsat god weekend til jer alle!!!

5 kommentarer:

  1. Hej Laila..
    Du har skrevet til mig ang. køb af 2 filtede sjaler :-)) Jeg kan simpelthen ikke sende en mail til dig på den adresse du har sendt ?? Vil du prøve at sende en mail til mig på Rktoft@webspeed.dk... Hilsen fra Canika / Rosita..

    SvarSlet
  2. Hej Laila - fandt din side, via din egen søde kommentar på min blog - glæder mig også til at følge med her - og skønt med den store børneflok du har ;) Ideen med perler, under børnesysler - hvor varm skal ovnen være? For det må jeg da helt sikkert snart prøve af, fed ide ;)

    SvarSlet
  3. Hej Uglemor,velkommen til, dejligt du har lyst til at følge med her hos mig:)
    Mht til spørgsmålet:jeg satte ovnen til 200 grader(ja,det glemte jeg lige at skrive;)og resultatet blev godt(hvis ovnen er for varm kan perlerne godt smelte sammen, så der ingen hul er i;)
    mvh Laila.

    SvarSlet
  4. Hej med dig jeg så også din kommentar hos uglemor og vil gerne følge dig

    dejligt med genbrugsguld

    SvarSlet
  5. Hej laj, velkommen til min blog,det glæder mig du har lyst til at følge med her:)
    mvh Laila.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...