onsdag den 2. november 2011

Hellig onsdag aften....

Ja, onsdag aften er hellig for mig, der kommer nemlig desperate housewives:) Jeg følger ikke med i serier ellers, men den her er et MUST. Ungerne (de små) er puttet, lænestolen stillet i position foran flimmeren og teen klar(YES!;)
I eftermiddag har vi været ude for at se det/de butiksprojekter vores ældste datter og hendes klasse samt parallelklasse havde lavet, der var flere forskellige bud på, hvordan de kunne tjene penge.Pengene går til dem selv,så de kan hygge sig ekstra.Det var fint lavet, men desværre havde jeg glemt kameraret:( så ingen billeder i dag.

God aften til Jer (måske skal I også se Desperate housewives........;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....