mandag den 21. november 2011

Weekenden.

Vi har brugt det meste af weekenden på at rydde op, ikke særligt sjovt,men alligevel dejligt, når man er færdig.(færdig er vist ikke helt sandt, selv om jeg rydder op et sted, er der stadigvæk rod/kaos et andet;)Grunden til det var nødvendigt at bruge ekstra tid på dette denne weekend er, fordi vi mangler at aflevere en biblioteksbog.(Vi fandt den desværre ikke,æv,æv):Så nu må jeg jo gå den slagne vej ;0) til biblioteket og betale for bogen :0(

Jeg har lavet en TO DO liste (for at nå alle julesyslerierne og gaverne) Uge 47:
1.Strikke Annasofies hue færdig
2.Lave ærteposer (julegave til Mathias) 
 3.Hemlighed til pakkekalenderen.
(Så må jeg se, om jeg kan nå mere;)









Her til aften
bagte min dejlige mand lækre franskbrød,
(hele 4 stk. mums) så der var dømt hygge med brød og varm kakao med flødeskum;) inden børnene skulle i seng(dejlig afslutning på dagen)

God aften til jer!


1 kommentar:

  1. Uha, kender det alt for godt, det der med at man synes at man rydder op det ene sted, og så roder det et andet sted :-)) Men med en stor børneflok kan det næsten ikke være anderledes... Lyder som en rigtig dejlig afslutning på en god dag...

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....