fredag den 30. december 2011

Slut på en dejlig jul.

Vi har fejret en dejlig jul med hygge, dejlig mad og det aller bedste for børnene nogle super julegaver, som de er rigtige glade for.
Med julen vel overstået, kan vi se hen til den næste store begivenhed i famiien, nemlig Cecilias fødselsdag.
Tænk i dag for 16 år siden, holdte jeg mit første vidunderlige barn i armene:0) jeg kan slet ikke forstå at årene allerede er gået(jeg er jo ikke selv blevet en dag ældre;0)
Min dejlige baby er blevet til en stor, omsorgsfuld, dejlig, vidunderlig,(ja, jeg kunne blive ved) datter og storesøster for alle hendes søskende. Jeg ønsker hende almulig lykke på hendes vej frem i livet.
Desværre kan et billede af hende ikke komme på tale, da hun har nedlagt forbud mod at komme på bloggen, hvilket jeg selvfølgelig respektere.
Tilgengæld kan I få at se det fødselsdagstræ vi laver til hende hvert år.Juetræet bliver lavet om til et fødselsdagstræ,(det bliver man aldrig for stor til;0)med flag og balloner.

Hun er blevet fejret,sunget for,haft gæster(har stadigvæk en veninde på besøg)nu hygger alle sig med en omgang wii (Dance hedder det vist og er faktisk sjovt, det er vist længe siden jeg har danset moderne;0)

God aften.

1 kommentar:

  1. Tillykke med din datter - og ja sjovt nok så bliver vi ikke ældre ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...