fredag den 13. januar 2012

Forår?????

Solen skinnede og disse her fandt jeg i vores lille skovstykke, men vinden var nu bidende kold, så det varer vist lidt endnu med foråret:0)


Da børnene kom hjem fra skole ventede dette på dem

efter en lang skoleuge er det tiltrængt med lidt ekstra hygge.Cecilia har haft terminsprøver hele ugen, så
hun trænger til at slappe af.Ja, det gør de andre nu også, for de var godt trætte.Tobias var så uheldig og få en fibersprængning til gymnastik i dag, så det næste døgn står det også på afslapning for ham(og ingen fodboldkamp imorgen, det er jo selvfølgelig det værste for ham;0)

Jeg fik også selv lavet lidt i dag, Mathias manglede hagesmækker, så jeg lavede 4stk til ham.Stoffet var noget jeg havde liggende og bagpå syede jeg det man bruger til vådlagn.




God weekend:0)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....