søndag den 5. februar 2012

Fødselsdagsfest:0)

I går blev bettemand fejret endnu engang, der kom familien forbi til fødselsdags kaffe.Vi havde en hyggelig eftermiddag, hvor vi fik boller,cupcakes og lagkage.Mathias's søskende lavede/pyntede cupcakesene, de blev rigtig fine(nogle med smørcreme og nogle med smørostecreme)





I dag står den bare på oprydning og afslapning.Jeg skal nemlig på kursus i morgen, jeg glæder mig,men samtidig med, kan jeg næsten heller ikke lige overskue at undværre Mathias en hel dag(jeg har været væk fra ham nogle timer,men ikke en HEL dag før.) Michael har allerede aftalt med ham, at de to mandfolk rigtig skal hygge sig, så snart de har sendt mig afsted;0)så det er vist bare mig, der lige skal vænne mig til at undværre ham indimellem;0) Jeg ved jo også af erfaring(fra de andre) at det med at undværre sådan et bette pus er svært i starten,men det bliver nemmere jo større de bliver(altså, hvis det ikke er for længe af gangen ;0)

God søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...