fredag den 15. juni 2012

Fødselsdagsfest!

Efter en nat med en lille snottet dreng der næsten ikke sov,var jeg bare så træt til morgen,så jeg måtte bare lige sove 5 min.mere da vækkeuret ringede.Hmmmm,det blev til 45min!!!!!!!!Det kan nok være jeg kom ud af sengen i en fart,fik børnene klar og så afsted.De kom kun 15 min forsent,men det er nu ikke rart at starte dagen sådan.(det er første gang i dette skoleår de kommer forsent,så det sker heldigvis ikke ret tit:0)
Resten af dagen havde vi god tid til at gøre klar til Tobias's fødselsdagsfest som startede kl.18.(Han fylder godt nok først år på søndag)Det var hele Tobias's klasse som kom og vi havde krydset fingre hele dagen for sol og tørvejr.Der var lidt sol og tørt da festen begyndte,så den dejlige pizza kunne spises udenfor.Det var først hen på aftenen at regnen kom,de fleste valgte nu alligevel at blive udenfor og spille fodbold eller lege. Det var en super god fest:0)


(Fødselsdagsbordet er ved at blive dækket i det fri,lidt blæs var der, måtte ty til naturen for at holde på servietterne;0)




(Fødselsdagsbarnet i gang med fodboldspillet trods regnen:0)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...