lørdag den 16. juni 2012

Fodboldkampe og indkøb

Tidligt i morges listede mellemste pigen(Annasofie) og jeg ud af døren,imens resten af familien sov.
Annasofie skulle spille fodboldkampe,denne gang langt hjemmefra,så det var nødvendigt at starte tidligt.Efter 2 vundne kampe,kørte vi til Randers.Først på Mc.Donnalds,derefter i centeret,hvor vi hyggede og fik købt fødselsdagsgaver til Tobias.
Vi havde en rigtig pigetur,hvor Annasofie nød det bare var os to der var afsted.:0)
Jeg fik også købt en hæklenål samt garn,nu må jeg prøve at hækle;0)Det har været mit mål(det er det stadigvæk)at lære og hækle i år.Kan næsten ikke vente med at få begyndt......
                                                                  (Afsløres først i morgen;0)

                                    (Hæklenål,garn og lidt træperler)
                               
Jeg kan vist lige nå at pynte lidt op med flag,så det er klart til imorgen,inden sengen kalder;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....