tirsdag den 12. juni 2012

Lidt voksdug!

Jeg har været ved at sy lidt mere i voksdug,en lille kosmetikpung.Var egentlig tænkt som et andet projekt, men blev for lille.
Cecilia mente lige hun kunne bruge den til kosmetik/små ting, når hun skal i skole,fodbold ect.så den nappede hun:0)
                        (Det drillede lidt ved lynlåsen,så det må jeg øve mig på)



Der er flere ønsker om tasker,toilettasker,penalhuse,så jeg må jo bare i gang;0)

                   (Her har Annasofie været i gang med at skrive ønsker ned:0)

Jeg nød alle de fine grøftekants blomster der er kommet frem på min løbetur.Ja,jeg løber stadigvæk;0)(har meldt mig til et stafetløb til efteråret,så det er jo endnu en motivation til at blive ved),hmm,men det med kun at spise sundt kniber lidt, har svært ved at holde mig fra chokoladen;0)

                                                       (En lille sommerbuket.)


God aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....