lørdag den 14. juli 2012

Cykeltur.

I dag havde jeg aftalt med Jonas og Rebecca at vi skulle cykle en tur.Belært fra den anden dag vi var afsted Rebecca og jeg,hvor vi kørte afsted i sommertøj,(trods en lidt mørk himmel) og vendte hjem som to drukne mus;0)Havde vi i dag den rette påklædning på nemlig regntøj.
Men inden turen startede, skulle tanken lige fyldes op.Et fad fyldt med vandmelon,netmelon og honningmelon hjalp med dette.

Vi havde en dejlig tur,hvor Jonas drønede afsted gennem vandpytterne,som lynet Mc.Queen;0)
(Jonas er lidt utilfreds med at han skal køre på en rød cykel=pigecykel,men lige nu har vi ikke en anden til ham)

Vi fik også plukket den fineste buket af grøftekants blomster.

Fortsat god weekend.

2 kommentarer:

  1. Dine fortællinger og billeder minder mig om da mine 4 børn var små :) nu er yngste manden 16 og klar til efterskolen om 1 mdr.....nyd dem mens de er små det går bare så hurtigt

    SvarSlet
  2. Jeg nyder hvert sekund:0)for du har ret. Tiden flyver afsted og før man får set sig om, er de blevet store, de kære børn:0)
    kh.Laila

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....