fredag den 20. juli 2012

Når nu...

det ikke rigtigt har været strandvejr endnu,er det blevet tid til at læse bøger:0).Blev færdig med "Kronvidnet" af Morten Frich.Som er en rystende bog om en ung mands jagt på rigdom/magt ligegyldig hvordan.Et indblik i Rocker miljøet og hvordan Dem man ikke lige tror benytter sig af kriminalitet, alligevel gør det for at få penge/magt.
Den nye bog som snart er færdig hedder "Det Forsvundne tegn" af Dan Brown og hvis man kan lide  "Da Vinci mysteriet"(som er af samme forfatter) er denne bog også rigtig god.

Der er også blevet tid til lidt syning,to stk.nederdele til pigerne.
                               (Her er begge piger i sommer nederdele:0)



Nederdelene er syet efter opskrift i Ingelise "Dit kreative magasin" nr.5 maj 2009.
Annasofies er syet med en ekstra flæse(billedet er af Rebeccas nederdel som har to flæser på;0)
Istedet for alm.elastik i  livet har jeg sat et elastikbånd med flæser på.


God weekend til Jer Alle der læser med;0) 



2 kommentarer:

  1. du skriver jo midt om natten søde Nok derfor jeg ikke så tit får set dit indlæg i blogrullen på min egen blog

    Nå men nu er jeg her og pigerne er da rigtig søde i deres flotte nye nederdele, idag har vi da haft godt vejr til at gå med bare ben så kan være de er kommet i brug.

    Kan godt lide det foto med den bette der er faldet helt udmattet i søvn haha skønt med hårdt arbejde ;-)

    SvarSlet
  2. Hej Laj.Nej indlægget er skam ikke skrevet om natten,(der sover jeg,i hvert fald til Mathias vækker mig;0)jeg har bare ikke været opmærksom på det med kl. på mine indlæg(har fået det ordnet på det nyeste indlæg;0)
    Jo,pigerne har haft nederdelene i brug på ferien,de er rigtige glade for dem.
    Knus herfra.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...