mandag den 9. juli 2012

Nu har jeg..............



                          Sommerferie:0)
Så er ferien startet,dejlige mange dage venter forude med afslapning og hygge,håber vejret arter sig,men ellers har vi alle regnsæt,så det klarer vi også;0)

I går havde Annasofie og hendes storesøster bagt jordbærkage.Annasofie fandt på at pynte kagen, så det lignede et jordbærbed.Grønglasur,jordbær og dyr(vingummi frøer ect.;0)Kagen var bare lækker!

Har været hos stofhandleren(den lokale) og fundet dette søde sommer stof.

Har også været i genbrugsen(har nogle bestemte steder jeg liiiiiiiige skal forbi engang imellem)og fandt lidt sødt sommer stof.

Vil lige gøre opmærksom på min give away,hvis flere vil deltage se Her
God ferie til Jer der er startet og til Jer der må vente lidt endnu god arbejdslyst;0)

1 kommentar:

  1. Hvor er den fin, den kage og skønne fund du har gjort dig.
    Jeg tager også en runde i genbrugsbutikkerne jævnligt, for det ku jo være, der stod det, jeg lige manglede .
    Rigtig god ferie

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....