tirsdag den 14. august 2012

Loppemarked

Som jeg fortalte i går,har vi været på loppemarked,et rigtig fint marked med masser af spændende ting.Jeg elsker bare gå og kigge,men til sidst blev børnene vist lidt utålmodige,så da vi havde kigget i 2 1/2 time trængte vi til afkøling i form af drikkelse og is.(det var også en super varm dag.)

Jeg fik købt lidt :



                            (8 stk tallerkner og et  fad med samme mønster)


                                (Lidt duge/stof til små nederdele)



                                            (Stort kraftigt stykke stof evt. til et senge tæppe;0)


Samt 3 stk. børnehavestole og store kopper(til suppe ect.) jeg kom af med 55 kr. ialt( Ja,jeg følte mig heldig:0)

God aften til Jer der læser med her:0)

3 kommentarer:

  1. totalt vild med loppemarked og de gode fund man tit gør sig

    Du var da smadder heldig og sikke billigt

    SvarSlet
  2. Super billigt - elsker loppemarkeder - og spændende hvordan nederdelene kommer til at se ud :-)

    SvarSlet
  3. Hej Laila.

    Jeg var inde for at kigge efter din e-mail adr, men den kunne jeg ikke lige finde.
    Hvis du kan nå at sende mig din adresse, vil det være super dejligt.

    Skønne loppe fund du har gjort dig.
    Jeg kan heller ikke gå fordi genbrug uden at kigge ind :))

    God dag til dig og dine.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...