mandag den 5. november 2012

Denne uge!

Så er endnu en uge ved at være slut og en ny er lige på trapperne;0)
Dagene er gået med børn der har været syge,heldigvis af den slags der er hurtigt overstået,men alligevel har der så ikke været helt så meget kreatid. Jeg har dog  fået hæklet lidt på slangen,det går langsomt,men fremad;0)
Der har også været tid til at nyde det til tider dejlige vejr,selv mine kyllinger som nu er blevet store og vel egentlig ikke er kyllinger mere,nyder vejret og det frie liv;0)

Ugen er også blevet brugt til et møde på arbejdet og et hurtigt kig i et par genbrugsbutikker.(jeg var helt sikker på, jeg var gået glip af en hel masse "guld",fordi det bare var sååååååååååå længe siden, jeg havde haft mulighed for at kigge forbi "mine "genbrugsbutikker;0)Men jeg fandt da denne bladholder, som lige nu er ganske grim,nu skal den bare have en kærlig hånd.Så er jeg sikker på den nok skal blive fin:0)

Det sidste værelse(det som drengene skal dele) er også påbegyndt,mangler lige at blive malet,så det bliver skønt, når alle de ting der står rundt i huset og fylder(læs roder) kommer på plads igen.

God aften til Jer. Jeg håber I Alle får en dejlig uge:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....