tirsdag den 6. november 2012

Vil bare lige.....

komme med et lille pip.Min "aller mindstemand" har nemlig sagt Mor for første gang idag:0)
Han har i et stykke tid sagt små ord som feks. smage,mhæææ(til fårene;0)med,far,nej(tit og ofte nej;0),men når jeg har sagt" kan du sige mor?",har han svaret" nej"!!!Så altså i dag, måtte vi lige have en lille snak om, hvor vigtig det er at kunne sige mor.Hvis man nu bliver væk i den store verden og ikke kan sige mor,så duer det bare ikke;0)Han må bestemt have tænkt over det, for lige pludselig,da jeg endnu engang forsøgte med "kan du sige mor",kom det klart og tydeligt Mor.........
Behøver jeg at fortælle det bare var lykken:0)

God aften !

3 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå du er stolt :-) Det er STORT!!!

    SvarSlet
  2. JA...Det er bare så stort :)
    Inden længe snakker han nok ørene af dig .

    SvarSlet
  3. Nå hvor sød Det er bare så dejligt

    Først skal man lære dem at snakke og så bliver de så store og støjende vi beder om ro haha

    MOR! er jo den bedste i verden

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...