onsdag den 2. januar 2013

Godt nytår!

Godt nytår til Alle jer som læser med her hos mig.Der har ikke været den helt store aktivitet her på bloggen sidst på året,lysten har simpelthen manglet.
Vi fik fejret juleaften med min svigermor,et par svogre og svigerinde.Det var en rigtig hyggelig aften,med det gavekaos som der altid er med 6 forventningsfulde børn,der bare havde ventet hele december på juleaften(det er faktisk en lidt hård måned for mine, med alt det som sker /man skal nå denne måned også selv om vi ikke stresser afsted)Så det er skønt når juleaften endelig kommer med hygge,god mad,julemand,dans om træet og selvfølgelig gaverne;0)
Juleferien har også budt på indendørs fodbold,afslapning og vi har fejret vores ældste datters fødselsdag(17 år!!!!!!!Jeg har lige skrevet 16,er jeg sikker på;0)
Vores nytårsaften fejrede vi herhjemme bare os selv+ Cecilias veninde,vi hyggede og drengene(hvis man ellers stadigvæk kan kaldes en dreng, når man er 47 år;0)fyrede krudt/raketter af. Jeg skulle på arbejde sidst på aftenen og der havde vi en rigtig travel nat, så tiden gik hurtigt og det nye år fik begyndt uden jeg helt kunne nå at følge med.
Hvad det nye år bringer er jo altid spændende,nytårs forsæt er der som sådan ingen af(kan ikke holde dem alligevel;0)men planer er der mange af.Mere om dem i løbet af året:0)

I skal lige se mine dejlige børn:0)
(det er ikke let at få alle til at sidde stille,kigge ind i kameraret og smile på samme tid!!Men dejlige det er de nu alligevel vores skønne børn:0)

Og så fik jeg inden jul syet en spencer og en nederdel, som Annasofie og Rebecca havde på juleaften.Fik først taget billede efter de havde været i brug,derfor den krøllede udgave:0)

(Syet af julestof fra genbrugsen,super billigt og dejligt med genbrug;0)Det sidste billede er af en fin nytårs dekoration som Cecilias venindes mor havde lavet til mig)

Endnu engang Godt Nytår til Jer Alle,håber det bliver et super dejligt et af slagsen:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...