mandag den 14. januar 2013

Skøn løbetur!

Det var helt ærgerligt at jeg ikke kunne have mit kamera med på løbeturen i eftermiddag,solen var på vej ned og var så utrolig smuk.Luften var klar og det var en skøn tur.Vejen var meget glat, så der skulle passes på, det var ellers en af mine undskyldninger(over for mig selv) i december for ikke at løbe.Men nu er jeg kommet i gang og kan løbe lidt længere for hver gang, så nu fortsætter jeg,selv om vinteren nok ikke er ovre lige foreløbelig:0)

Har været ved at sy 2 stk. nederdele til mig selv.Lommerne på den ene er mest for sjov og ja, som I kan se, er lilla den foretrukne farve hos mig lige nu;0)

(Stoffet har jeg haft liggende længe,en rest jeg har fået,det resterende er fra genbrugsen.Det er kun ribben der er købt fra ny;0)

De er rigtige dejlige at have på med et par tykke strømpebukser under (nødvendigt i denne kulde;0)

Hvis du er kold om tæerne og kan li` at strikke så se Her;0)

Rigtig god aften:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....