torsdag den 10. januar 2013

Sygdom!

Jonas klagede til morgen over at han bare var så træt,tænkte at det jo ikke var første gang han/de andre har klaget over det(hvem er ikke træt om morgen i dette vinter mørke???)så afsted med bussen gik det!!!!!!Med det resultat at han blev dårlig/kastede op i bussen og moderen her, fluks var omme og hente ham hjem igen(Hmmm,det er ind imellem svært at være mor;0) Han har det heldigvis bedre her til aften,så må vi se om han er klar i morgen!!

Udover at være sygepasser har jeg været i gang med at pakke en flytte- og nu skal jeg selv til at tage ansvar kasse;0)med rare ting.Cecilias veninde bliver nemlig 18 år i dag(endnu en gang må jeg tænke,kan det nu passe????)Til sommer skal hun flytte hjemmefra, så derfor skal hun have en "overlevelses pakke"med.Ud over kassen skal hun have 18 lyserøde roser.

                      (Forskellige ting man bare ikke kan undværre samt mundgodt til nu;0)

 Ellers har jeg fået klippet en masse lapper,så må vi se hvad det bliver til:0)

Super duper aften til Jer:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....