onsdag den 17. april 2013

Hjemmeundervisning fortsat!

Vi hjemmeunderviser stadigvæk,gad vide hvorlænge endnu??Men ja, jeg har heldigvis skiftevis haft fri og ferie(super planlægning af ferie i år;0) og kun arbejdet hen over weekenden. Så for os betyder det ikke så meget om det fortsætter.(tænker,de må da blive enige på et tidspunkt,ikk`)
Børnene kan da godt savne deres kammerater,men vi har lavet legeaftaler om eftermiddagen og så ses de også til sport,så det har været ok.
Hvem der har ret og ikke har ret i denne konflikt, kan være svært at gennemskue,men jeg er da helt klart tilhænger af at lærene skal have tid til forberedelse.For selvfølgelig tager det tid,hvilket jeg tydelig har mærket de få uger vi har hjemmeundervist(og jeg skal jo ikke engang nå bestemte mål,som man skal i skolen;0)

Sidste mandag var vi på pigetur(mine tre tøser og mig:0) til Horsens,hvor vi så kvindelandsholdet(i fodbold)vinde 5-1 over Rusland.Vi havde en dejlig tur og specielt anden halvleg var velspillet,der viste de, hvad de kan.

I weekenden var vi til en rigtig hyggelig 68 års fødselsdag(18+50)det var Cecilias veninde og hendes mor som fyldte år,en dejlig dag i skønt selskab og dejlig mad:0)

Vi har også nydt den skønne sol og den mildere luft der er kommet.Grillet og spist ude en gang(men det var nu lidt koldt,man skulle i hvert fald have en jakke på:0)
Har også været så heldig at vinde en Give away,mere om den senere:0)

God dag til Jer:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...