onsdag den 1. maj 2013

Planer:0)

De første skoledage er overstået(havde nogle meget trætte børn i går aftes;0)men de er alle glade for at se alle kammeraterne igen.Jeg kan dog mærke noget, jeg ikke har savnet......... nemlig madpakkerne;0) det har været skønt at slippe for dem;0))))

Min friuge er begyndt,hvilket oftest betyder mange planer(ikke altid de alle bliver ført ud i livet;0)Men sy tid skal der være tid til,har nemlig fået en ustyrlig trang til bare at sy.Projekterne hober sig op i min hjerne(og det duer jo ikke;0)Jeg har hen over årene syet lidt her og der, men ikke meget,så derfor er jeg bestemt ikke en erfaren syerske og prøver mig bare frem.
Har fundet denne bog på biblioteket med nogle skønne grundmønstre(har også lånt mønstre til 8-11 år)de er nemme at gå til, beskrevet super godt(så en nybegynder kan forstå det;0).Nu er det bare fantasien der sætter begrænsningerne.
                                      (Bogen er skrevet af Hanne Meedom og sofie Meedom)

Har syet denne kjole til Rebecca(efter grundmønsteret )jeg har så selv sat bånd på, så den kan bindes bagpå.Stoffet der er brugt, er det samme som til Annasofies nederdel(købt for 30kr. i "genbrugsen")


                                              (størrelsen. er 7 år,da Rebecca ikke er en stor 8 årig)
God 1 maj til Alle:0)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...