tirsdag den 11. juni 2013

Så kom de endelig...........

Fridage,Fridage,Fridage,Fridage,Fridage.........
Jeps,så er der dømt fri fra arbejde de næste dage og de skal bare nydes:0)

Har som sædvanlig mange planer,men de er unægtelig også sjovere end at gå på arbejde,da de selvfølgelig indebærer hygge tid med familien og ikke er mere faste end de kan laves om;0)

Lige lidt billeder af vores alle' den er så smuk ved denne årstid og bare tæt foroven, lidt som at køre i en lysegrøn tunnel. 



        (Jeg synes det er så smukt, når solens stråler finder vej ned igennem de tætte trækroner:0)

                          (aftenens fangst i det grønne,skønt med blomster.0)


Jeg er er endelig kommet med på bloglovin(bedre sent end aldrig;0)Jeg fandt heldigvis en guide på nettet,så jeg kunne finde ud af det;0)))) Jeg håber I stadigvæk har lyst til at følge min blog,selv om jeg ind imellem er lidt ustabil mht at få skrevet herinde og få skrevet kommentar hos Jer andre:0)

Fortsat god aften:0)

1 kommentar:

  1. Rigtig gode fridage til dig og skøn, skøn alle' i har. Kan godt forstå den nydes.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...