torsdag den 13. juni 2013

Selvforkælelse:0)

Altså hvis I skønne kvinder(det er selvfølgelig også en mulighed for mænd;0) vil gøre en god ting for Jer selv,er det bestemt et besøg værd hos en kst (kranoisakralterapeut)Smuttede forbi i dag og fløj næsten derfra,helt let og afslappet i hele kroppen(skønt,med selvforkælelse engang imellem:0)

Bagefter hentede jeg tre trætte børn, som havde været med indskolingen i Skandinavisk dyrepark hele dagen,hvis man er på Djursland er parken bestemt et besøg værd.(ikke sponsoreret indlæg!!!)

Jeg har været i gang med syslerier,strikkede hårbånd til mig og pigerne.
To fjollede tøser med hårbåndene på,enten som pandebånd eller til hestehalen.De er strikkede i dobbelt bomuldsgarn,synes effekten er fin.Ganske enkelt retstrik,hvor jeg til sidst har sat elastik i.

God aften:0)

6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine både pigerne og hårbåndene

    Er da også helt vild med din lille bonderøv

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:0)
      Ja,han er bare en bette charmetrold;0)
      kh.Laila.

      Slet
  2. De er godt nok smarte.
    Hvor mange masker slog du op? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have:0)
      Hårbåndet til mig selv slog jeg 10 masker op og til pigerne slog jeg 8 masker op.(super hurtige at strikke;0)
      kh.Laila.

      Slet
  3. Det må jeg simpelthen prøve.
    Tak for svar :)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...