onsdag den 28. august 2013

Puder


Solen skinner og det er den dejligste morgen ,så lige et lille pip herfra inden sengen kalder(har lige været på arbejde;0)

Jeg har været ved at strikke nogle små lapper i forskellige farver.(13x15cm)

De skulle nemlig bruges til dette :

To stk puder til sofaen.
Vi har verdens grimmeste sofa(jeg overdriver ikke,gammel og slidt;0)så derfor er der et tæppe over,hvilket er ok for mig,men jeg synes lige der manglede nogle farver.
Og jaaa, puderne er afprøvet og godkendt;0)

Rigtig god dag til Alle der kommer forbi min blog:0)

2 kommentarer:

  1. Skønt med farver i sofaen :)

    Og så skal vi da også i gang med strandskaller - genialt at slibe huller i dem på den måde, det må prøves ;)

    Smil

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...