fredag den 1. november 2013

Så kom vi så langt...........

slangerne til gulvvarme er lagt i og her til morgen kom en lastbil med beton til gulvet.Nu skal der lige gå nogle timer (læs her hele dagen ) inden vi må gå på det,hvilket er ret svært da badeværelset ligger, så vi er nød til at gå den vej,derfor er der lavet en midlertidig gangbro(så håber vi at fristelsen for liiiige at sætte en lille fod i, ikke er for stor for små sjæle;0)
Det bliver nu skønt ikke at få sand osv ind i stuen længere og selv om der mangler at komme fliser på ser det mere helt ud:0)
1.Min lille byggemand Bob i aktion;0)
2.Slangerne til gulvarme er hvor de skal være.
3.beton flyder ind
4.TADAAAA,så er der gulv igen,tænk man kan blive så glad for lidt beton;0)Det plastik der ses foroven er fra loftet,hvor vi jo også er i gang:0)

Jeg er også blevet færdig med min nederdel.Strikket efter en opskrift i bogen "Naturlig strik"(hold da op der er mange lækre modeller)I stedet for at være helt naturhvid lavede jeg nogle striber foroven og neden.(for at give den lidt liv)Den er super dejlig at have på og varm.Skønt her til vinter:0)

God weekend til Jer Alle:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....