lørdag den 21. december 2013

Genbrug del 2 og lidt julerier:0)

I tråd med forrige indlæg om genbrug vil jeg vise, hvad jeg mere fik ud af trøjen.



2.Selve trøjen blev til denne taske,jeg har syet foer og hanke i.
Der er brugt striktrøje,farvet snørebånd,filt til blomster,perler og stof til foer.

Men udover recycling er der selvfølgelig også julet,vi er nu snart ved at være klar, fik juletræet i hus i dag og har fået bagt julesmåkagerne,sååååååå nu kan julen bare komme;0)
       (Der trilles pebernødder,der er også lavet/bagt klejner,brunkager og svenske chokoladesnitter:0)

I morgen kommer familien til julefrokost og så skal der byttes julegaver:0)


God weekend,håber I er ved at være juleklar:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....