mandag den 17. februar 2014

Syning og lidt løse tanker:0)

Her efter jul startede Annasofie,som går i 4. klasse,med at have håndarbejde i skolen.Inden de skulle starte havde hun talt med læren, som havde fortalt de skulle hækle den første time.
Annasofie kan godt lide at være kreativ,men når det kommer til tålmodighed så er det så som så med det.Hun starter tit,men får det ikke gjort færdigt(hmmmmm,hvem mon hun ligner;0)
Nå,men at starte med lm det kunne jeg vise hende(jeg er aldrig blevet helt venner med hæklenålen)så hun hæklede løs.
Til anden håndarbejdstime mente Annasofie, de skulle lave en frugtpose(syet på maskine)Jeg har kun min gamle symaskine, som jeg selv bruger,den fik hun lov at låne(med ordrer om ikke at sy i fingerne,Annasofie er nemlig et meget uheldigt barn.)Jeg var selvfølgelig ved siden af hende,men hun klarede det bare super,så fin en pose hun fik lavet.
Hun havde den også med i skolen for at vise frem;0)De er ganske vist endnu ikke begyndt på symaskinerne på skolen(der havde hun vist misforstået noget;0)
     (Stor koncentration,frugtposen lidt krøllet da den er godt brugt.Stoffet er med små blomster og den hæklede bomuldssnor er lysegrøn,lidt svært at se på billedet;0)

Så var det en dag vi skulle købe tøj og der i butikken lå nogle frugtposer,jeg kunne se de var home made og damen i butikken fortalte at det var en af de unge piger i butikken der havde lavet dem.Nu er jeg vild med home made,meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen jeg synes nu alligevel der er grænser.Mit første indtryk var at det kunne jeg have syet lige så "flot"(jeg er ikke speciel dygtig til at sy og er ofte meget kritisk(måske også for kritisk) over for mig selv.Hvis jeg skal vise noget frem,pakker jeg det hurtigt væk igen for at mine skævheder ikke ses;0)
Så derfor tænker jeg,kan man virkelig sælge sådan noget i en tøjbutik??????(altså ikke mine ting)men sådan noget som er syet af en ikke øvet??????Måske blev jeg bare så overrasket, fordi det var i en tøjbutik,havde det nu været på et marked var det måske anderledes!!!!!!!!!!!

God dag herfra:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...