torsdag den 3. april 2014

Spøg eller not..................

Troede det var en 1. aprilspøg da tørretumbleren besluttede at den ikke ville tørre mere og da computeren strejkede på samme tidspunkt,kunne det bestemt ikke være andet end en grum spøg(men nej!!!)

Heldigvis kører computeren igen og montøren kommer forhåbentlig forbi i dag og fikser maskinen.(xxxxxxxx fingre og tæer)Kan bare ikke undværre min tørretumbler,har forsøgt at hænge alt tøjet ud i det fri(før vi fik en tørretumbler),men phuuuuuuuuu,der går meget tid med det,samtidig skal det helst ikke være de dage hvor bønderne kører gylle ud(hvilket de ofte gør i denne tid) 
Sååååå jeg må pænt vente og vente og vente.................................................;0) Kommer lige til at tænke på at ventetiden passende kan bruges til at finde røde ting........

-Ventetiden var bestemt det værd,ikke fordi jeg lige nu tørrer tøj til den helt store guld medalje.Næ,nej det kunne ikke betale sig at reparere den,såååååå jeg får en helt NY(-altså en ombytning helt uden beregning:0)

Hvad skal du bruge dagen til????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....