torsdag den 4. december 2014

3.December

Hvad gemmer Jeres sofa på??

Her hos os gemmer den på alt godt fra havet(næsten;0)Jeg fandt i hvert fald en blandet landhandel da jeg støvsugede under den,det er ikke hver dag jeg lige kommer der forbi(men næsten;0)

Alt legoet kender jeg synderen på,men blyantspidseren,hoppeboldenen,en ødelagt farve,perlepladen,klemmen,hvad sker der lige der????
Måske skal vi bare kigge under sofaen næste gang noget er blevet væk;0)))



Nå,men under lågen i dag stod der:"lave en snemand".Så var det jo skønt, hvis vi kunne gå ud i haven og lave en,meeeeeen  det må vente lidt endnu.Derfor blev det snemænd af karton,pyntet med filt og bånd(lånte en bog med skabeloner i,da vi var på biblioteket i går.)lige til at hænge op i vinduet:0)


                                                 Rigtig god aften:0) 
  
                                                         kh Laila.

2 kommentarer:

  1. Og sikke nogle søde snemænd!
    Herhjemme gemmer sofaen på nullermænd. Nogle rigtig store og skræmmende nogle faktisk! Men de hører til så de får lov at blive.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,se nullermændene glemte jeg helt at nævne,måske fordi de trods alt var nemmere at få ind i støvsugerøret end legesagerne.Tingene var bare for store(tro mig, jeg forsøgte;0))
      Kh Laila.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....