søndag den 5. april 2015

Sidste arbejdsdag!!

I går fortalte jeg om den skønne pakke jeg havde modtaget,men det var ikke den eneste gave jeg har fået.Jeg havde sidste arbejdsdag i mandags og der blev jeg også bare "begavet"(heldige mig,måske skulle man overveje jobskifte noget oftere;0)




                             Glæder mig til at gå i "krig" med bøgerne forsødet med chokoladen;0)

Det var en lidt blandet dag,har arbejdet det samme sted i mange år(har været glad for at være der,kollegaer ect) så det var lidt mærkeligt og vemodigt at skulle sige farvel,men også dejligt for jeg glæder mig til de nye udfordringer der er/kommer i fremtiden det nye sted:0)
                                                           
                         Kh Laila.

2 kommentarer:

  1. Åhh så fine gaver du har fået, men forstår godt, det er svært at sige farvel. Håber dit nye job tager godt imod dig.
    God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et rigtig godt sted/arbejde jeg har fundet,er glad for skiftet:0)

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....