lørdag den 2. januar 2016

Dagen efter.............

Sidder her dagen efter dagen derpå og kigger rundt.......................alt julepynt og nytårs pynten er væk,juletræet,som blev til fødselsdagstræ og til sidst Nytårstræ(kom ikke og sig, vi ikke er gode til at genbruge;0) er slæbt ud(der var næsten kun de nøgne grene tilbage, grannålene var så venlige at falde af, inden vi nåede helt ud)
Nyder egentlig at pynten er væk,men synes nu også det er lidt tomt(ikke nemt at være så ambivalent vel;0)

Men heldigvis har jeg stadigvæk mine stearinlys,som hygger og lidt koglepynt er der også stadigvæk.

(min fisk er fyldt med små blåsten,så "lugter" det lidt af vand;0)

                                                            (Mine stjerne lysestager )





                                         (Lidt koglepynt findes stadigvæk i huset,med lidt egeføj og troldepil)


                                 Forsat god dag:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....