lørdag den 13. februar 2016

Vinterferie:0)

Var i sidste uge så heldig og være på kursus.Inden for det offentlige(læs kommunale regi) hænger det at komme på kursus ikke på træerne(ville måske også have set mærkeligt ud;0) Så når muligheden dukker op er det med at gribe den med hænder og fødder(muligvis kan tænderne også benyttes;0)
Alt i alt et rigtig godt kursus..............................

Det positive ved at være på kursus er:
1. Jeg lærer noget(det jeg ved i forvejen bliver opfrisket og nye input bliver lageret på "computeren")
2.Får et pust væk fra det daglige arbejde.
3.Lækker morgen mad samt kage hver dag(elsker kage;0)

Det negative ved at være på kursus er:
1.Har måttet drage ud i det pulserende storby liv i bil(er ikke så vild med storbykørsel,da der altid findes sure mennesker, der bestemt tror det de skal nå, er meget mere vigtig end alle os andre:0(
2.Har haft en del læse stof, som jeg har været for træt til at læse om aften(med dårlig samvittighed tilfølge)
3.Lækker kage, kan ikke tåle kage hver dag;0)

Denne uge har jeg så været tilbage på pinden,hvilket jo også er rart,da jeg er glad for mit arbejde.
meeeeeeeeen nu er det næsten vinterferie(skal lige et smut på arbejde tirsdag)har ellers fri de andre dage i løbet af ugen.(Ferie er nu og bliver det bedste ;0)
                                                                         (Fundet på nettet)

                    God ferie/weekend til Jer alle:0)

2 kommentarer:

  1. Ja, ville se mærkeligt ud hvis de kurser hang på træerne og hvis du greb dem med tæerne. Yay for kage! God ferie til dig og dine ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde til dig og dine:0)

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...