søndag den 6. november 2016

Fantastisk dag.

Dagen i dag startede fantastik.

Da jeg åbnede mine øjne så jeg lige ind i mindstemandens smilende ansigt og fik et stort mys. Jeg fik lov til at blive liggende,ingen børn der spurgte"moar kommer du snart op"(har altså bare fået store børn)
Ingen mand(måske fordi han ikke var hjemme;0) der sagde"skal du slet ikke op i dag??........".
Bare en stille og rolig morgen, hvor der var tid til at nyde morgenmaden,læse ansøgninger(vi har en stilling slået op på arbejdet) og strikke.

Regnen silede ned(ja, det har den gjort hele dagen)men pyt for jeg havde alligevel ikke planer om naturvandringer eller havearbejde idag.

Vores planer bestod i at gå det lille stykke ud til bilen,køre mellemste søn til fodboldkamp i en af alle de skønne haller der findes rundt om i det ganske land(tror vi snart i løbet af årene  har besøgt samtlige;0)
Jeg medbragte strikketøjet,en god potion råd og formaninger til mellemste søn(mor her har jo ikke spillet fodbold i ungdomsårene for ingen ting)men enten forstod han dem ikke eller også valgte han at overhøre dem(hmm,tsk,tsk ungdommen nu til dags)


Småløbe ud til bilen igen(tænk hvor alt det vand kommer fra??,en tissetrængende sky??)aftensmad og lørdagshygge med familiefilm og strikke tøj.

Kan da kun synes det har været en fantastisk dag:0)

Mine blogindlæg??langt i mellem der er nyt??(som i rigtig langt)Tjaaaa,nu kom der da et lille pip herfra.

                                                              Fortsat god weekend:0)




2 kommentarer:

  1. Og sikke et glædeligt pip fra dig. Lyder helt som den perfekte dag! Trods regn ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:0)
      Jeps,elsker de weekender hvor vi bare har tid til at være til,hygge og samvær:0)

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....