søndag den 4. december 2016

3.December ♡

-Så var det at manden og jeg sad og snakkede om at denne lørdag var en fri lørdag. Forstået på den måde at der ikke var fodboldkampe/træninger (hvilket ellers præger vores weekender rigtig meget) aftaler, familie besøg eller andet der kunne forstyrre en fridag😉
Så jeg nåede at tænke/føle en fuldstændig ro og afslappethed brede sig i kroppen, indtil jeg var i gang med at tømme opvaskemaskinen og pludselig kom i tanke om at mellemste søn da vidst skulle til træning (første tanke var det må vi kunne aflyse eller hvis jeg ikke siger noget, så glemmer mellemste det nok også. Hmm, det havde jeg nu alligevel ikke samvittighed til og ved  også godt at den køber han ikke) Så afsted måtte manden (ja, han meldte sig selv næsten frivilligt, havde overhovedet ikke vredet hans arm om på ryggen😉 )
Imens de to var afsted, havde vi andre muligheden for at få ordnet lidt huslige sysler, så som vasketøj, oprydning ect. (måske jeg alligevel skulle have insisteret på at tage taxakørselen......)

Vi har nu også haft tid til hyggelige sysler.
Vi flettede stjerner af papirstimler (eller det  var vist flest hjerter, da strimlerne var lidt svære at flette af)


-og forsøgte med at lave stjerner af paprør  fra  en køkkenrulle, så ideen på Facebook. Jeg har bare malet min med "guld" maling.




(Jeg skal være hurtig, hvis jeg skal nå at samle paprør, har en lille konkurrent, som er mindstemanden, han elsker at klippe og klipper sjove ansigter af /i  paprørene, så snart han ser et eller klipper det i atomer. Hmm, måske en ny Klevin)

God aften 😊♡

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....