tirsdag den 4. april 2017

Førskole.

Som de fleste af Jer ved så stryger tiden afsted . Tænker ofte at ugen lige kan begynde også er det weekend igen.
Faktisk synes jeg også lige vi har stået med mindstemanden  i armene og nu er han seks år og bare så  klar til nye udfordringer.
Han har bare glædet sig rigtigt meget til at begynde i skole. Så første skoledag(i førskolen) i dag var en stor dag.(Han starter i 0 klasse efter sommerferien)
Vores børn har ikke været i børnehave(kun ældstepigen), det valg har vi truffet, fordi vi synes det var bedst for vores børn.Jeg er ikke ude på at stemple andre eller tale negativt om børnehaver.Jeg tænker alle træffer de valg der nu passer dem og deres børn bedst.
Det betyder selvfølgelig ikke vores børn ikke har haft kontakt med andre børn,de har bare opbygget relationer på tværs af forskellige aldersgrupper i andre sammenhænge.
Det har fungeret fint,men det betyder selvfølgelig en helt ny hverdag begynder for mindstemanden nu,som han lige skal vænne sig til. (Han var i hvert fald godt træt efter alle de nye indtryk i dag)
                                      (Den nye skoletaske er taget i brug😊)

                                                   Rigtig god aften♡♡

3 kommentarer:

  1. Nåhh, det bliver en stor dag for jeres mindste mand. Uha ja, tiden løber afsted. Om få år skal første barnebarn begynde i skolen.
    Mine børn måtte desværre i børnehave, da vi gennemgik en skilsmisse og jeg blev alenemor med 3 drenge, men de havde hinanden og det er jeg glad for.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov og undskyld. Glemte at hilse pænt af.
      God dag i foråret til dig og dine.
      Hilsen fra Tullehuset

      Slet
    2. Det var en rigtig fin dag,med mange følelser involveret både for os forældre og mindstemand
      (måske nok fordi det er sidste barn der skal begynde i skole.)
      Tænker nu heller ikke som udgangspunkt at børnehave er et dårligt valg (vi valgte bare anderledes😉)
      Rigtig god weekend til dig😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...