onsdag den 19. april 2017

Krea-Strik- pude

Jeg faldt tilfældigt over noget garn, da jeg var ude at handle. Det var bare super blødt så det måtte jeg jo have,det nærmest sprang over i kurven.
Jeg har egentlig nok garn(ikke i overvældende mængder,som de rigtige garnstrikkekendere)men nok til jeg ikke lige får det jeg har brugt sådan vupti.Så egentlig var det ikke nødvendigt med et køb(ville manden min sige),men lige nettop tykt bomuldsgarn havde jeg ikke,såååå kan man vel godt forsvare at kalde det nødvendigt
Jeg er ikke den store strikker eller hækler,(hvilket betyder det er ganske simple ting der bliver fremstillet) men det er dejligt afslappende at sidde med strikkepinde eller hæklenål, når jeg alligevel bare sidder i sofaen og slapper af.
Så det her tykke bomuldsgarn kom med hjem og lavet om til en pude.
Puden ser lidt ensom ud,så jeg må se om jeg kan finde noget mere lækkert bomuldsgarn,tykt selvfølgelig og gerne til en billig penge;0)


Puden blev strikket i dobbelt perlestrik,jeg slog 60 masker op og strikkede derud af indtil der ikke var mere garn(kunne måske godt have brugt en anelse mere,men havde ikke lige læst det med småt på banderolen;0)
Det er en str. 40x40 pude der er inden i.


                                                   God aften:0)

4 kommentarer:

  1. Lækker pude du har fået strikket dig og jeg er vild med farven og mønster.
    Dejligt du blogger igen. Synes nemlig der er forsvundet en del af de blogge jeg følger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak,den er "lige ud af lande vejen" og det er skønt for så er det ren afslapning for mig😊
      Jeg tænker det kan være svært ind imellem og finde tiden til at Blogge, sådan har/er det i hvert fald for mig.Men det er jo ganske hyggeligt og inspirerende at kigge med hos Jer alle sammen.Så slippe det helt har jeg heller ikke lyst til😉
      God aften.

      Slet
  2. Dobbelt perlestrik er bare SÅ pænt! Er vild med det :) Super fin pude du har lavet og dejlig farve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have😊
      Jeg blev faktisk også selv helt glad for dobbelt,i stedet for enkelt perlestrik som jeg før har strikket.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...