søndag den 21. maj 2017

Konfirmation 2017

En skøn fri uge fik ende(det har den jo med at gøre).Den blev afsluttet på bedste vis med en super dejlig dag,hvor vejrguderne bare var rigtige søde mod os.
Det er nu 13 dage siden mellemste datter blev konfirmeret og ja,det hele var bare så fint.(note til mig selv: ved næste konfirmation skal der IKKE planlægges kursus dagen efter,men FRI 😉)

Datteren min var så smuk,(det er hun nu altid:0)med perler i håret(nej,det er ikke min fortjeneste med det flotte resultat, men derimod vores frisør) som matchede øreringene og halskæden(halskæden fik min mor da hun blev konfirmeret.Jeg havde den på til mit bryllup og begge mine piger som er konfirmeret har haft den på til deres konfirmation.En dejlig tradition at have.)


Her er også lige et billedet af borddækningen,farver etc. er  selvfølgelig valgt af konfirmandinden.Der var også  hvide roser på bordet.

                                                     
Nu samler vi så kræfter(opsparing) til de næste to, som skal konfirmeres om et par år;0)


                                            Rigtig god lørdag♡

3 kommentarer:

  1. Tillykke med barnet :) Dejligt, at I havde en skøn dag og fint vejr.
    Hvor ser det flot ud med perlerne i hendes mørke hår. Virkelig smukt og enkelt.
    Også en god weekend til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak😊
      Vi var også rigtig glade for det fine resultat.
      Skønt med en god frisør😊
      Fortsat god søndag😊

      Slet
    2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...