lørdag den 19. august 2017

Genbrugs -pung

Efter at have rendt/gået rundt i regn og mudder til DHL(læs evt. Mit løb siden) den anden dag.Ja, så har jeg i dag bare behov for at pleje mig selv.
Er blevet overfaldet af en gigantisk(ja,ja overdrivelse fremmer forståelsen;0)forkølelse, så det bliver ikke til de store armbevægelser i dag.

Symaskinen blev derfor fundet frem(mit krearum er klart til brug,hvilket jeg stor nyder.Jeg mangler bare lidt indretning) maskinen har været pakket væk så længe,så vi lige skal lære hinanden at kende igen;0)

Jeg lavede en lille pung til mindste pigen,hun er glad for farven lilla så derfor skulle lynlåsen være lilla.

Pungen er lavet af et arve bælte(læder-look),en lynlås fra gemmerne samt stof til foret er et dynebetræk fra genbrug.



Er spændt på om hun kan lide den.Mellemste datter har bedyret at hun gerne vil have en ,bare med anden farve lynlås:0)

                                                        Rigtig god weekend:0)

6 kommentarer:

  1. Den er blevet super sej - Den kan hun kun blive glad for! :)
    - Og rigtig god bedring, den gigantiske forkølelse har også holdt sit indtog her på matriklen. Heldigvis på retur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have.Det går da heldigvis også til levsiden her,men den forkølelse er lidt strid😕 God bedring til dig,dejligt du kan mærke det går fremad😊
      Mindste datter blev glad for pungen,nu skal jeg bare lige have lavet en til storesøsteren😉
      God dag til dig.😊♡

      Slet
  2. Wow, den er fin. Ser da ud som om at du og symaskinen ret hurtigt har fundet hinanden igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak,må nu indrømme jeg er godt rusten mht syning,det er maskinen heldigvis ikke og det er bestemt en fordel 😉
      -også god dag til dig 😊♡

      Slet
  3. Skønt at have endnu en på listen, hjemmelavede gaver er så dejligt (:

    -A

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker også hjemmelavede gaver og heldigvis gør mine børn det også😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...