søndag den 11. februar 2018

Vaser-papirflet♡

Lidt mere flet med papir er det blevet til.
Må indrømme det svære ikke er at flette,men at få flettet jævnt og "stagerne"holdes lige når der flettes. Mine ting får et lidt robust look,hvilket som udgangspunkt heller ikke gør mig noget,men det ser nok også lidt "rodet" ud.

Denne gang havde jeg egentlig to vandkarafler,som jeg ønskede at bruge som vaser. Derfor begyndte jeg bare at flette udenom.

Er klar over at når jeg bliver træt af dem skal jeg klippe det hele af igen,men tænker det går nok;0)

Til sidst malede jeg dem med (akrylmaling) sorte.

Jeg er godt tilfreds med resultatet,synes det lidt rå og robuste går godt til nettop mine birkegrene.
Birkegrenene som bare venter på børnene skal pynte med fastelavnspynt



                                         Fortsat god lørdag:0)♡

4 kommentarer:

  1. Ihhh, hvor er du altså bare flittig og resultatet er blevet godt, synes jeg. Og de gode birkegrene. Elsker dem og dine i vaserne, springer snart ud.
    God aften i stuen

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Tove 😊
    ja,jeg glæder mig også til grenene springer ud.
    Dejlig søndag til dig.

    SvarSlet
  3. De ser vildt godt ud! Kan rigtig godt lide det rustikke, lidt grove udtryk :)
    God søndag til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak😊
      Dejlig søndag til dig.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...